Lanțul chinez de articole pentru casă și accesorii Miniso a înregistrat o creștere a veniturilor totale în primul semestru, dar a raportat o scădere substanțială a profitului net. Astfel, veniturile totale au atins 9,393 miliarde yuani (1,126 miliarde euro), în creștere cu 21,1% față de aceeași perioadă a anului precedent. În schimb, profitul net atribuibil a scăzut cu 22,6%, ajungând la 906 milioane yuani (108,6 milioane euro).
Pe piața internă, veniturile companiei au crescut cu 11,4%, totalizând 5,115 miliarde yuani (613,4 milioane euro), iar pe piețele internaționale, creșterea a fost de 21,5%, cu venituri de 3,534 miliarde yuani (423,8 milioane euro). Brandul Top Toy a adus venituri de 742,1 milioane yuani (89 milioane euro).
Cheltuielile totale operaționale, de vânzare, distribuție și administrare au crescut cu 25,3%, atingând 7,847 miliarde yuani (941 milioane euro). În cel de-al doilea trimestru, profitul a fost de 489,7 milioane yuani (58,7 milioane euro), cu 16,7% mai mic decât anul trecut, în timp ce veniturile au crescut cu 23,1%, la 4,966 miliarde yuani (595,5 milioane euro).
La nivel global, Miniso a încheiat semestrul cu 7.905 de magazine, cu 842 mai multe față de anul trecut. Dintre acestea, 4.305 sunt în China continentală, 3.307 în străinătate, iar 293 sunt unități Top Toy.
Compania a anunțat și plata unui dividend interimar în numerar de 0,0724 dolari (0,062 euro) pe acțiune obișnuită și 0,2896 dolari (0,25 euro) pe American Depositary Share (ADS), plăți programate pentru septembrie.